2013/03/28

20130327 三年「趣」事


陪爺爺覆診遇見兩件家長子女事:

1. 牛高馬大女中學生,竟然要媽咪幫佢沖杯朱古力;再送埋位俾佢,仲要教埋佢拎紙巾墊住,媽咪去洗手間又要左交帶右交帶小心唔好倒瀉...唉!

2. 洗手間有三格,是男女共用的,兩母子排在我和爸爸前面。前面的兒子出來,我先帶爸爸進去,馬桶沒有沖水... 我出來到鄰格,他媽媽也同樣沒有沖水!但那對母子是七十多歲的母親和四十多歲的兒子。唉唉!

3. 下巴士時,有個菲傭因為顧著拉著買餸車落巴士,竟然把同行的婆婆漏了在巴士上,幸好司機未開車,她還可以趕上巴士把婆婆接下車。這已經算奇怪?未算,我曾經見過有個媽咪是漏了BB車在巴士,但BB是在BB車上的!

希望我唔係五十步笑一百步啦!

沒有留言: