2010/01/19

吞拿魚


  仍在與兒童崇拜的講章在搏鬥中,教會正值「差傳雙週」,我選了從《約拿書》看宣教。

  獨自在家,感到納悶,倒不如往外邊走走散心;順便吃晚餐。蕩來蕩去;最後到了壽司店,叫了一客吞拿魚壽司。未講道,先去感受一下「了約的大」。不過這個gag太爛了,講道一定唔會用,太唔專業啦!

5 則留言:

匿名 說...

你的兒崇講道,班小朋友係幾大呢?要講幾耐呢?同小朋友講宣教,用約拿書又真係唔錯既選擇!

Zara, Zion, Jodie & Kengor 說...

Benny Sir,

  大約三十個四至六年級的小朋友。他們的講道時間係30min,所以一定要好活潑、好生動先可以吸引佢地注意!

  特別傳道人話佢地好八卦,最鍾意聽講員講自己d見證,所以真係要掘自己d料爆下俾佢地聽。哈哈!不過佢地真係好可愛!

Ken

匿名 說...

三十個雖然多,但勝在年紀挺集中,深淺度也容易掌握一點。最困難的應該是吸引他們的注意和集中吧?

所有小朋友都有著做娛記的潛質,鍾意聽爆料同秘聞,最好為有關感情,實大有市場。睇你個BLOG,你應該有唔少貨可以同佢地分享。

請問你兒崇講道的那教會是學基嗎?

Zara, Zion, Jodie & Kengor 說...

對呀,就是學基喎!

匿名 說...

你們的姊妹Irene Wong是我的小學老師,她最近就應我母會(恆浸,也是ABWE姊妹堂)邀請來分享點樣做兒崇導師.....

今年3月我將會第一次在兒崇講訊息,想起那堆小朋友是從幼稚園到小六,我就有點頭痛了。求主加力!