2007/02/23

年初五


  今天是外母的生日,大家一起到深圳為她慶祝生日!

  不過最攪笑係如真同華仔因為去左旅行要到晚上9:40才落機;所以無一齊去食飯。飯後,燕和我坐過境巴士返港,當我地過左皇崗境打俾佢地,佢地話岩岩上左A11!但當我地架過境巴士去到葵涌碼頭竟然見到有一架A11響我地前面,於是就有下面呢段對白:

如燕:「真真,而家你架巴士去到邊度呀?係咪響d貨櫃附近?」
如真:「係呀!你呢?」
如燕:「我架巴士響你架A11後面呀!
如真:「係咩?你架巴士會唔會爬頭架?」
如燕:「而家佢開始爬頭啦!」
如真:「我坐響樓上左手邊,你見唔見到我呀?」

  之後我地就見到兩個在上層站起來勁揮手的人仕啦......哈哈!

沒有留言: