2006/10/07

回復窈窕



  3KG終於成功啦!感謝各位的支持和鼓勵!多謝各位不停的鞭策我,當我手拿著薯片時的那一句:"Kengor,3KG呀!",當然也多謝如燕常常提醒我,"雪糕肥呀!汽水肥呀!麥當奴肥呀!"這些說話,我一定會銘記於心!

  為左慶祝減磅成功,所以決定逢著中秋佳節獎勵一下自己!當然唔止一隻大閘蟹啦......仲有:明爐燒鵝、清蒸大海斑、沙律海鮮卷、藕片炒瀨尿蝦、生炒糯米飯、南瓜露等等等等.......太好味啦!哈哈!

  今晚重了的幾磅,留待明天再解決吧!加油呀!尚有22日!

1 則留言:

匿名 說...

恭喜曬呀!!!! 我宜家115, 不過都希望fit D , 但好lazy呀!!!

我地為此日, 努力, 小燕子要keep 住靚靚wor!!!!