2006/10/27

2 days



  廿幾年來,只住過醫院、西貢、石硤尾和Mississauga,過兩天便開始要搬去第五個地方--筲箕灣。所以今晚忽然間興起在這個陪了我廿多年的地鐵站拍拍照留念。記得地鐵首日通車,我只是一兩歲,就站在家中的露台看著千百人在排隊試搭頭班車!(當然不是我自己記得,而是父母在我長大後才憶述)但竟在我離開之前,它開了7-11和鴻福堂,我住了這麼多年又唔開,我一搬走佢就開張,乜料!

  今天繼續忙碌,為我禱告,每天也只睡四、五個小時,我已經變左一隻熊貓了!

1 則留言:

匿名 說...

係呀...我都好懷念自己屋企樓下的舖頭....同你 吉之島都係呢幾個月先開.....

掛住屋企d飯餸..同埋張床!!!!