2006/10/21

8 days





  今晚參加中學同學兼好朋友阿峰的婚宴,阿峰和Ling Ling拍拖八年,見證著他們從認識、拍拖、求左幾個月婚(係因為阿峰太忙,成日話求婚求婚,但都無時間求婚)今日;終於結婚啦,真的替他們開心!新娘子整晚不停地喊,嚴格d來說是喊左一日,攪到我都覺得好感動!唔知道到我結婚時,我會唔會都忍唔住.......呢?

  因為阿峰在商台工作,人面廣,所以盡得881 & 903傾台而出地幫忙。連擺酒也要在"九展",證明今晚的show內容一定十分豐富。沒錯,簡直好似睇緊叱咤一樣!除了有Donald和朱芬做MC之外,連小方都黎飲,再睇埋d佈置已經知道絕不簡單啦!一對新人亦很細心,因為知道自己會很忙,未必能與每位賓客拍照留念,所以特登放一對紙版公仔與大家拍照留念,真係細心。如果想知道更多阿峰&Ling Ling的故事,可以按這裡"Raphael Cheng"就可以參觀下佢地個BLOG啦!

  好朋友結左婚,再想一想,仲有 八日 就到我啦!今晚遇見dUncle、Aunite、舊同學,大家第一句說話都係:「下星期輪到你啦!」嘩,乜料!下個星期真係輪到我啦!血壓、腎上線素、皮質醇等等馬上瘋狂飈升,超級緊張呀!

1 則留言:

匿名 說...

對.......大家對這個世紀婚禮一定不會忘記, 因為連我都不可至信!!!!!