2014/03/29

20140327 與爺爺的對話


看看以下對話,便知道爺爺手術後有多精神...

爺爺:「枱上面果杯係咩黎架?」
護士:「係你肚裡面抽出來的膽石,俾你睇完就會掉左佢。
爺爺:「好在你早d講,唔係我會當藥食左佢!」

我:「你因為個膽囊發炎,所以切除左。」
爺爺:「吓!咁我咪變左《無膽匪類》?」
在鄰床的清潔姐姐在笑...
爺爺:「阿姐,你在笑我嗎?」
姐姐(岔開話題):「伯伯,你真幸福,個仔幫你按摩。」
爺爺:「係呀,佢好乖,佢係傳道人,我新抱都係傳道人,佢六月都會黎生BB,到時麻煩你地照顧佢啦!」
姐姐:「係孫仔定孫女呀?」
爺爺:「係仔呀,個孫女三年前,都係響呢度出世架,一個好字!」

爺爺低聲問我:「訓響隔離床個果係咪王祖藍?姑娘叫佢做王先生,佢把聲又幾似喎。」
我:「唔係,係王維基!」

爺爺:「我想食奶油多!」
我:「有無搞錯,你要戒口,咪洗旨意再食!」
爺爺:「醫生都無話戒口!」
我:「係未同你講要戒口!」

爺爺:「呢度隔離係咪浸會大學?邊幅地要改變用途?」
我:「你又幾緊貼時事喎!」

爺爺:「佢係咪要洗禮?」
我:「果隻係人
地ge「鴨仔」(尿壼)」

沒有留言: