2007/11/25

生日慶祝節目(一)


  11月21日係我生日,為左同我最愛的如燕一起慶祝,所以幾個月前已經book左檯食自助餐。唔係講笑,真係要早dbook檯,因為我用酒店的優惠咭(買一送一),所以如果唔早dbook,真係無位架!一邊望著維港風光,一邊品嚐各國美食,真是一件賞心樂事!

  進食時,有一班中學生帶著一群小學生,在星光大道訪問遊客,我相信他們在鍛練說英文和國語的能力。再看清楚,原來他們是一群穿著整齊「瑪記」校服的師弟師妹!現在的同學真的很幸福,可以有這麼多活動教學,如果想當年我都可以有,一定開心死啦!

  唔好問我幾多歲,我係唔會話俾你聽架,總之仲係廿幾歲啦!

沒有留言: