2013/09/27

20130925 格。言 - 林格七言


前言:

格格今天整日也說肚仔唔舒服,外出午飯時,爸媽決定替她請假,但回家後又打老虎咁精神,所以又趕頭趕命送佢返學,並承諾放學爸媽到學校接她...

----------

格。言(一)

返學前...

媽咪:「Daddy、媽咪放學去學校接你,好嗎?」

格格:「好呀,接我去睇醫生啦,我要去睇醫生叔叔。」

----------

格。言(二)

放學後...

媽咪:「格格,我地而家去邊度呀?」(標準答案應該係「返屋企」)

格格:「而家去睇醫生,我要去睇醫生叔叔!」

----------

格。言(三)

Daddy:「格格,你邊度唔舒服?」

格格:「格格肚腩唔舒服!」

----------

格。言(四)

醫生檢查後沒大礙...

醫生:「我建議唔洗食藥,只要食d粥,留意會唔會發燒、肚疴就可以了。格格,唔洗好藥好唔好?」

格格:「唔好,我想食藥。」

----------

格。言(五)

因為知佢無乜事,就順便問下打水痘針...

Daddy:「格格,唔洗食藥,咁不如打支針啦,好無?

格格:「好呀!」

醫生:「你總係要帶d野先走!」

----------

格。言(六)

好明顯係心理作用,或者掛住醫生叔叔,自從睇完之後無再講過肚仔唔舒服。食飽飯後,去公園散步,邊行邊喃喃自語...

格格:「格格咳咳、流鼻水、肚仔唔舒服,要去睇醫生!」

----------

格。言(七)

回家又說唔舒服...

媽咪:「媽咪俾d藥藥你食啦。」

格格拿來了保嬰丹、猴棗散:「兩種都食晒啦!」

----------

總的來說,林格果然係天生異品...

沒有留言: