2010/04/23

X = ?

  陪如燕覆診,第二次聽見BB的心跳聲,今次每分鐘有160下,仍是覺得很感動。醫生歡迎我們不停地拍照、錄影,終於可以將BB的心跳聲錄下來慢慢細味。

  在照超聲波時,BB突然舉起了一隻手,並且轉身;正面朝向我們,彷彿像給我們打一個招呼,這也是BB給我們的第一個笑臉。

  我們問醫生現在可否知道是男或女?醫生回答可以估計的,於是他說了一段令我和如燕;甚至連醫生自己也啼笑皆非的說話:「如果估一估都無妨,我就估佢係X啦。但呢D估係仔定女,一係就岩;一係就唔岩,無話幾多成準確,咁一定唔係仔就係女啦!咁我就估左啦!」醫生一句「唔係仔就係女」,「唔係對就係錯」的回答的確高招!因為BB現在都只是6.72cm,所以性徵還沒有太明顯,所以醫生這樣保守也是恰當的啊!

  晚上乘車回家時;我問如燕覺得BB的樣子如何(因我站在旁邊;不是看得太清楚)?如燕回答:「BB好靚」,從她的表情,我看見這位媽媽流露出一副幸福的笑容。

  至於X代表係仔;定係女,就作為一個暫時小小的秘密吧!

沒有留言: