2008/09/06

新階段



  開學一星期了!一連串:新生講座、迎新活動、功課、測驗、Presentaion等等接踵而來!但更刺激的是我修了六科:心理學、教會歷史、希臘文、舊約導論、講道學及羅馬書,還要到教會實習呀!主啊!若不是您幫助我,賜我智慧,我點算呀?!

  在洗手盆上發現了"ALPHA"(希臘文字母),噢!我上腦了!

2 則留言:

匿名 說...

i think the archive you wirte is very good, but i think it will be better if you can say more..hehe,love your blog,,,

匿名 說...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!